Snart tårtbak i stora lass...

September är en sådan där månad för mig när hälften av alla jag känner (nästan, smärre överdrift), fyller år..
jag har såklart sagt att jag ska göra alla tårtor vilket kommer bli extremt roligt men också väldigt mycket..
har beställt lite saker ifrån kakburken.se som är en webbshop som har ALLT när det gäller tårtbak =) hoppas att dom kommer snart så att jag kan få börja prova.. har aldrig jobbat med sugarpaste så vi får väl se hur det går haha
hittade en bild på en påsk tårta jag gjorde förra påsk middagen..
lite inspiration =)



 tårtan är gjord av choklad tårtbottnar och fylld med vaniljkräm..en riktig snabb tårta alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0